۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85471464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ طرح عمرانی جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی در حال ساخت است

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: هلال احمر استان ۱۴ طرح عمرانی در دست ساخت دارد که ۱۳ مورد از آن تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل محبان روز پنجشنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: این طرح های عمرانی شامل پایگاه امداد و نجات بین شهری و پایگاه امدادی آموزشی در شهرهای خراسان شمالی است.

وی افزود: هلال احمر خراسان شمالی اکنون دارای ۱۵ پایگاه امداد و نجات است و چهار پایگاه دیگر نیز در حال راه اندازی است.

محبان با اشاره به اهدای ساختمان در اختیار استانداری خراسان شمالی به جمعیت هلال احمر، گفت: این ساختمان برای آموزش نیروهای امدادی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب در خراسان‌شمالی وجود دارد، گفت: نیروهای امدادی این جمعیت سال گذشته یکهزار و ۱۸۰ مورد عملیات امدادی انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: همچنین این جمعیت ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی نیز در محلات کم برخوردار استان توزیع کرد.

۱۴ طرح عمرانی جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی در حال ساخت است

خدمت رسانی هلال احمر به مردم ستودنی است

استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تلاش نیروهای هلال احمر در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوادث ستودنی است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: نیروهای امدادی هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم پیشقدم بوده اند و زحمات آنها در امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مخلوقات خداوند ارزشمند است و اعضای خیریه بزرگ هلال احمر که در خدمت بندگان هستند، موجبات رضایت خداوند را فراهم می کنند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی جزو ۱۰ استان حادثه خیز کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha