۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1362
کد خبر: 85471414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: جشن‌ ازدواج دانشجویی بصورت فاخر برگزار شود

اصفهان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: جشن‌های ازدواج دانشجویی بطور فاخر، تاثیرگذار و خاطره‌انگیز برگزار شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان نثاری روز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی جشن ازدواج دانشجویی در استانداری اصفهان افزود: این جشن‌ها بعنوان یک کار فرهنگی و اجتماعی باید نشاط انگیز، امیدبخش و مُروج ازدواج آسان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این جشن‌ها بعنوان الگوی کار فرهنگی تمیز، نهادینه و به سایر سطوح جامعه گسترش یابد.

جان نثاری افزود: آنچه در راستای اجرای این جشن‌ها اهمیت دارد این است که به تبلیغات و فضاسازی عمومی شهر مقارن با برگزاری آن توجه ویژه شود، بطوریکه مردم آگاه شوند جشن ازدواج دانشجویی بعنوان یک رخداد شاخص در حال برگزاری است.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: نحوه برنامه‌ریزی و اجرای جشن ازدواج دانشجویی باید به شکلی باشد که باعث تشویق دیگر نهادها به برگزاری جشن‌های ازدواج برای کارکنان خود و تبدیل این موضوع به یک رسم اجتماعی شود.

جان نثاری تاکید کرد: جشن های ازدواج دانشجویی باید طبق سلیقه جوانان و بر اساس مشورت با آنها تدارک و برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به تاثیر مخرب هجمه فرهنگی در نهاد خانواده و جامعه بیان کرد: برای رفع این تهدید، جریان انقلابی و متدین باید در عرصه عمومی، کار فرهنگی خلاقانه و جذاب انجام دهد.

معاون استاندار اصفهان به ضرورت هم افزایی نهادهای مرتبط برای برگزاری شایسته جشن ازدواج دانشجویی در استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، جشن ازدواج ۷۵۰ زوج دانشجوی استان، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت جاری در باغ موزه چهلستون اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha