استاندار مازندران: دولت سیزدهم ملزم به تسهیل کسب و کارها است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: دولت مردمی سیزدهم ملزم و مصمم به تسهیل کسب و کارها است و همسو با تحقق این مهم تلاش می شود از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در ساری افزود: دولتمردان باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی علاوه بر شناسایی و جلب و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، از طرح های توجیهی اقتصادی با صرفه اقتصادی حمایت کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با تسهیل گری از فعالیت بنگاه های اقتصادی حمایت کنند که در صورت تحقق این مهم علاوه بر اشتغالزایی شاهد رونق بخشیدن به فضای کسب و کار خواهیم بود.

نوری خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط باید با ارایه مشاوره تخصصی به سرمایه گذران بخش خصوصی، موانع و مشکلات اجرا نشدن برخی از طرح های اقتصادی را رفع کنند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا با تسهیل گری و حذف بروکراسی اداری، زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم کرد.

استاندار مازندران: دولت سیزدهم ملزم به تسهیل کسب و کارها است

نوری با اشاره به انتخاب شعار سال رهبری با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" افزود: لازمه تحقق فرامین رهبری علاوه بر جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی، واگذاری امور اقتصادی به خود مردم است و تنها در این صورت شاهد رونق بخشیدن به فضای کسب و کار خواهیم بود.

وی اظهار کرد: دولتمردان باید با تسهیل گری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالیت بنگاه های اقتصادی، در راستای تحقق منویات رهبری اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران ادامه داد: باید با بسیج امکانات و استفاده از تمام ظرفیت های موجود و با بهره گیری از ظرفیت مردمی، در راستای تحقق این شعار رهبری گام برداریم.

نوری، مردمی سازی اقتصاد را سیاست و رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: لازمه تحق شعار سال رهبری استفاده بیش از پیش از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی سازی امور اقتصادی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha