جشنواره استعدادیابی هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در رامسر برگزار می‌شود

شهرکرد -ایرنا- رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا از برگزاری جشنواره سراسری استعدادیابی چهار هیات ورزشی بیمارن خاص، پیوند اعضا ،جانبازان و توانیابان در رامسر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محسن موسوی روز پنجشنبه در سفربه شهرکرد در مجمع هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره استعدادیابی در ۶ گروه برگزار می شود تا همه اعضا بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد ورزشکاران زیرپوشش و سازماندهی شده بیماران خاص و پیوند اعضا مهمترین اولویت این هیات قرار دارد، گفت: گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین بیماران خاص و پیوند اعضا در دستورکار این فدراسیون است و در سالجاری برنامه‌های ورزش همگانی بیش از سال گذشته برگزار شود.

به گفته وی، فدراسیون ورزشی بیماران خاص با کمبود امکانات و همچنین کمبود اعتبار برای اعزام ورزشکاران به مسابقات دارد.

موسوی اظهار داشت: امسال برای سه گروه "ام اس"، "هموفیلی" و "همودیالیز" مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای برگزاری این مسابقات انجام شده است.

رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: آمادگی لازم برای اعزام تیم به مسابقات جهانی بدمینتون وجود دارد و برای اعزام به مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا که ۲ ماه آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، نیز آمادگی وجود داشت، اما به دلیل اینکه این مسابقات مختلط است در این دور مسابقات حاضر نخواهیم شد.

رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا از برپایی مسابقات قهرمانی فوتبال پیونداعضا در کشور خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ورزش امری ضروری برای همه اقشار جامعه است و برای بیماران خاص و پیوند اعضا این امر از اهمیت ویژه برخوردار است و از توسعه ورزش و شکوفایی استعداد ورزشی این قشر حمایت لازم انجام خواهد شد.

محمود سلیمی افزود: حمایت از ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء وظیفه ذاتی و قانونی است و با تمام توان از این قشر حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۵۰ هزار و ۳۷۴ ورزشکار سازمان یافته است که یکهزار و ۵۰۰ نفر دارای مقام‌های قهرمانی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha