۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85471130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱۵ باشگاه ورزشی در کردستان فعالیت دارند

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر ۶۱۵ باشگاه ورزشی ثبت شده در استان فعالیت داشته و نقش مهمی در توسعه ورزش دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آمنه غلام ویسی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر کردستان اظهار کرد: تلاش همه باشگاه های ورزشی قابل تمجید است اما با توجه به شاخص های وزارت ورزش و جوانان، امروز از ۷۳ باشگاه برتر تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم هر سال این آیین برگزار شود، افزود: باشگاه های ورزشی نقش مهمی در توسعه ورش قهرمانی دارند و علاوه بر پرورش جسمی، به مثابه یک مدرسه، ورزشکاران را از لحاظ روحی و اخلاقی نیز تربیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، فعالیت باشگاه های ورزشی را مایه افتخار و رکن اصلی ورزش قهرمانی دانست و یادآور شد: قهرمانان، ورزشکاران و مربیان به نوعی جهادگر هستند؛ چرا که با وجود کمبود منابع مالی و امکانات و کم برخوردار بودن از حمایت صنایع نسبت به دیگر استان ها، با تمام وجود برای کسب افتخار مایه می گذارند.

غلام ویسی اضافه کرد: همه مسئولان استان توجه ویژه ای به ورزش دارند و استاندار نیز همواره دلسوزانه پیگیر مسائل ورزش بوده که باعث دلگرمی برای بنده و اهالی ورزش است.

وی از باشگاه داران خواست توجه ویژه ای به پرورش روحیه پهلوانی ورزشکاران داشته باشند و ادامه داد: خوشبختانه بین جوانان کردستانی رسم و منش پهلوانی و کمک به مظلوم جایگاه خود را حفظ کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: با توجه به حمایت ویژه مسئولان استان از ورزش، فعالیت باشگاه داران نیز مکمل توسعه ورزش است و شاهد آینده روشنی برای این حوزه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha