سیلاب هفت راه روستایی و فرعی را در خراسان رضوی مسدود کرد

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هفت جاده شامل ۲ راه فرعی و پنج راه روستایی بر اثر بارشهای شب گذشته و امروز در این استان مسدود شد.

یوسف بنی اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده فرعی فریمان- چخماغ و راه سه روستایی «چنار، اره کمر و گلایل» در شهرستان فریمان به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در این مسیرها تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

وی بیان کرد: جاده فرعی قوچان - «دوغایی» در شهرستان قوچان، جاده روستایی رحیم آباد- «بنی تاک» در شهرستان صالح آباد و راه روستایی «قش ربات» به نسر در شهرستان تربت حیدریه نیز به علت سیلاب و ایمن نبودن جاده مسدود است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: جاده اصلی تربت جام -صالح آباد که به دلیل ریزش کوه مسدود اعلام شده بود، صبح امروز با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی ادامه داد: هم اکنون جاده های کلات، درگز، مشهد، تربت جام، فیروزه، جغتای، خوشاب، سبزوار، جوین، بردسکن، چناران، قوچان، طرقبه شاندیز، سرخس، صالح آباد و بخش سرولایت نیشابور به دلیل بارش باران لغزنده است.

بنی اسدی گفت: دید افقی رانندگان در جاده تربت جام- صالح آباد در محدوده «کله مل» و حوزه راه های تربت جام به دلیل مه غلیظ محدود شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های شدید کنونی تا پایان وقت فردا، جمعه ادامه خواهد داشت.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha