۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85471066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لرستان، نگارنده حماسه های بی مثال کتاب انتخابات

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85471066
لرستان، نگارنده حماسه های بی مثال کتاب انتخابات

خرم آباد - ایرنا - مردم خطه خرم آباد و چگنی همچون دیگر مناطق لرستان، سرزمین دلاورمردی و خلق حماسه های انقلابی و نگارنده صحنه های انتخاباتی بار دیگر با حضوری مقتدرانه در حمایت از انقلاب اسلامی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم و استوار در پای صندوق های رای حاضر شدند.

به گزارش ایرنا، امروز کارزار انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تداوم انتخابات ۱۱ اسفندماه سال گذشته برگزار شد تا با تکمیل این رویداد سیاسی بزرگ فرزندانی تازه نفس از سرزمین بر تصمیم سازی و رقم زدن مقتدرانه این مرز و بوم راهی خانه ملت شوند.

میدان سیاسی کشور امروز نیز شاهد حضور فرزندان این مرز و بوم است تا بار دیگر ستونی محکم به بنای مستحکم انقلاب اسلامی اضافه و شکوه ، عظمت ، استقلال و اقتدار این ملت پناهگاهی برای مظلومان جهان و مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی باشد.

در سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات یکی از مهمترین میدان های سیاسی ملت ایران است که موج موج غیرت و همت مردم این مرز و بوم به صندوق های رای روانه و صف های مشتاقان و حامیان این نظام مقدس برای مشارکت در این صحنه سیاسی تشکیل شده است.

امروز بار دیگر مام میهن نظاره‌گر حضور و مشارکت حداکثری مردمانی است که هیچگاه پشت این نظام و انقلاب را خالی نکردند و بار دیگر آرمان‌های شهدا را سر دست گرفتند تا پیوند جدانشدنی مردم با نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا بکشند و حماسه‌ای دیگر بیافرینند که ضامن اقتدار و شکوه ایران اسلامی است.

لرستان یکی از استان هایی است که همواره انتخابات را به تجلی گاه عزم و اراده تبدیل کرده و در تمامی ادوار انتخاباتی بزرگترین و زیباترین صحنه های مشارکت در این مهد جوانمردی و وفاداری رقم زده شده است، اکنون نیز در روز موعود این میدان بزرگ سیاسی، صحنه هایی از مشارکت گسترده مردم ثبت می شود.

مردم این سرزمین که در تمامی صحنه ها حضور فعالانه و تاثیرگذار دارند، همواره نسبت به مقدرات سیاسی خود دغدغه مند و با دقت و آگاهی نبست به این عرصه مهم تلاش می کنند تا حدی یکی از استان های با بالا ترین آمار مشارکت در انتخابات به شمار می آیند.

اگرچه طی سالیان گذشته همواره دشمنان و بدخواهان نظام سعی در دلسرد کردن مردم، بزرگنمایی مشکلات، بی میلی شهروندان به مشارکت و حضور در انتخابات دارند ، اما واقعیت، همت والای مردم و بی توجهی به بدخواهان است، چراکه ایرانیان با گذشت بیش از ۴۰ سال همچنان خواهان و حامی انقلاب اسلامی هستند و در تمامی صحنه ها حضور گسترده دارند.

امروز نیز مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی حماسه ای دیگر از جنس انتخابات خلق کرده اند و غیرت و همبستگی خود را همراه با آرا در صندوق های رای سرازیر خواهند کرد.

مردم ولایی لرستان امروز نیز همچون همان سال های نخستین انقلاب اسلامی با شور و نشاط در پای صندوق های رای حاضر شده اند، عزم ایرانی در خطه لرستان خروشان است و موج موج همبستگی و اتحاد را به صندوق های رای می رساند تا اقتدار آینده ایران اسلامی رقم زده شود.

مردم لرستان همواره به سرنوشت خود و کشورشان تعصب و برای کوتاه کردن دست دشمنان از این مرکز و بوم از هیج تلاشی دریغ نکرده و اکنون بار دیگر به صحنه آمده اند تا برای رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه استان فرزندانی توانمند از خطه را راهی عرصه تصمیم سازی کنند.

امروز نیز این ملت ایران است که همچون دیگر بارها سنگ تمام گذاشته و حق خود را به این صحنه سیاسی ادا کرده است تا گوی و میدان را به افرادی بسپارد که مدعی توان مدیریت و قانونگذاری هستند و آنان نیز بتوانند آنگونه که ترسیم کرده اند، حق خود را به همین عزم راسخ ملت ایران و میهن خود ادا کنند.

چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم این دوره از انتخابات در این صحنه حاضر شده اند تا کارستانی برای رفع معضلات و مشکلات داشته و امیدآفرین دل های مردم و راهگشای مسیر پر پیچ و خم زندگی جوانان و سرمایه های این کشور زرخیز باشند ، اما نقش اصلی این کارزار مهم را با حضور گسترده و اراده مستحکم این مردم ایفا کردند، چه روزهایی که مشتاقانه در پی انتخاب اصلح بودن و چه امروز در صف های طولانی منتظر به صندوق انداختن آرا هستند.

قطره قطره اراده این ملت در کنار همدیگر تبدیل به دریای خروشان غیرت و پایمردی شده است تا تمامی اقشار جامعه پیر و جوان در این صحنه حاضر شوند و رای حمایت از نظام و حمایت از ارکان این نظام مقدس را در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی جمع آوری کنند و در حقیقت امروز تنها کاندیداها نیستند که کسب آرا می کنند ، بلکه بیشترین آرا متعلق به همت و اراده این ملت سرافراز است.

امروز این مردم اثبات کردند که گوشی برای شنیدن حرف ها و توطئه های بی اساس دشمنان و بدخواهان ندارند و با وجود اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی و بیکاری جوانان درد دلها دارند، اما خوب می دانند حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی اعتنایی به این بدگویی ها یک اصل مهم است و هیچگاه از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نمی آیند.

به گزارش ایرنا، لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که انتخابات خرم آباد و چگنی در دور دوازدهم برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده است.

این مرحله از انتخابات در ۴۳۰ شعبه ثابت و سیار خرم آباد و چگنی به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha