۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85471004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶۰ واقعه ولادت در اردستان ثبت شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85471004
۳۶۰ واقعه ولادت در اردستان ثبت شد

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره ثبت احوال شهرستان اردستان گفت:پارسال ۳۶۰ واقعه ولادت در این شهرستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ ، ۹درصد کاهش داشته است.

ناصر خورسند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ هزار و ۵۱۲ جلد شناسنامه طی سال ۱۴۰۲ در این اداره صادر شده که ۳۶۰ فقره آن مربوط به نوزادان، یک‌هزار و ۷۲۲جلد تعویضی و المثنی است.
رییس اداره ثبت احوال اردستان بیان کرد: پارسال ۳۷۵واقعه فوت در اردستان به ثبت رسید، در حالی که سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۷۱ فوت در شهرستان به ثبت رسیده است.
خورسند گفت: سال گذشته ثبت ازدواج‌ ۱۷۶ واقعه بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۵۳ واقعه بوده، ۲۳ مورد بیشتر شده و روند افزایشی دارد.
وی بدون‌ذکر آمار طلاق سال ۱۴۰۲، افزود: در سال گذشته در این اداره یک هزار و ۲۴۹ درخواست صدور کارت ملی اخذ و یک هزار و ۵۹۷ کارت ملی صادر شد، همچنین در این مدت یک هزار و ۷۷۰ کارت ملی تحویل متقاضیان شد، تعداد کارت های موجود ۵۶۹ فقره می باشد که از افرادی که تا سال ۱۴۰۱ با مراجعه به این واحد درخواست کارت ملی کرده اند می خواهیم برای تحویل کارت خود به اداره ثبت احوال مراجعه و کارت ملی خود را تحویل بگیرند.
خورسند گفت: در سال ۱۴۰۲،در مجموع ۸۰ فقره تغییر نام خانوادگی و ۲۶ مورد تغییر نام در این واحد انجام شده، که نسبت به سال ۱۴۰۱ هر کدام ۹ مورد افزایش داشته است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha