۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85470963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ مورد آب ‌افتادگی در پی بارش‌های اخیر در مشهد رخ داد + فیلم

مشهد- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۴۰ مورد آب افتادگی و تجمع آب در پی بارش‌های رگباری دیشب تا صبح امروز در نقاط مختلف شهر مشهد رخ داده است.

مهدی یعقوبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه حلقه چاه جذبی نیز در پی این بارندگی‌ها پر شده بود.

وی اضافه کرد: میانگین بارندگی در مشهد طی ۹ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز بیستم اردیبهشت ماه، ۸.۷ میلیمتر است و با توجه به رگباری بودن بارندگی، در همان لحظه ریزش باران، رواناب در سطح شهر وجود داشت که در بازه زمانی کوتاهی رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۶ هزار نیروی خدمات شهری تا فردا در آماده باش هستند و ۱۹۴ دستگاه تانکر سازمانی و بخش خصوصی و فضای سبز، خودمکش، جرثقیل، لودر، نیسان، خاور،کمپرسی، بازوغلتان و بالابر نیز در نقاط مختلف سطح شهر برای رفع آب افتادگی های احتمالی در سطح شهر مستقر هستند.

یعقوبی افزود: یکی از معضلاتی که در هنگام بارندگی با آن مواجه هستیم، تجمع پسماند رهاشده توسط شهروندان در جوی‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است که این مورد باعث گرفتگی مسیرها می‌شود، لذا از شهروندان درخواست می شود تا از ریختن و رهاسازی پسماند در جوی‌ها و کانال‌ها خودداری کنند.

بارش باران در خراسان رضوی از عصر چهارشنبه با شدت زیادی در مناطق مختلف آغاز شد که با توجه به حجم زیاد آنها امروز نیز شاهد آبگرفتگی و وقوع سیلاب در نقاط مستعد خواهیم بود و دما بین ۱۲ تا ۱۵ درجه در مناطق مختلف کاهش خواهد یافت و این سامانه تا آخر وقت فردا جمعه از استان خارج می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha