۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85470932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان وخامت در بابل، محور برنامه‌های فوتبالی دریای کاسپین

ساری - ایرنا - تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با کسب یک امتیاز در مقابل تیم آریو اسلامشهر و همچنین به لطف ناکامی های رقیبان ته جدولی خود در هفته سی ام به صورت موقت از لبه پرتگاه سقوط به دسته پایین تر رهایی یافته، و با زحمت خود را به رده ۱۴ جدول لیگ آزادگان رساند تا شرایط روحی هوادران این تیم بحران‌زده از وخامت خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان سید داود عباسی در تیم دریای بابل که در هفته های اخیر بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما در کسب نتیجه کم شانس بودنداین بار با کسب یک امتیاز در مقابل آریو - اسلامشهر چیدمان جدول را کمی به نفع خود تغییر دادند.

تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که در هفته های گذشته در جایگاه ۱۷ جدول قرار داشت با تلاش و همت بازیکنان و هوادارن پر شور بابلی، خود را به جایگاه چهاردهم جدول رساند و از محدوده سقوط رهایی یافت.

پایان وخامت در بابل؛ محور برنامه‌های فوتبالی دریای کاسپین

دریای کاسپین بابل در هفته های پیش رو چهار بازی مهم با تیم های استقلال آبی پوش ملاثانی، شهر راز شیراز و چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم خواهد داشت که برای ماندگار در لیگ به طور حتمی از این بازی ها سه بازی را باید با برد پشت سر بگذارد.

کارنامه فوتبالی تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری از مجموع ۳۰ بازی، ۴ برد، ۱۲ مساوی، ۱۴ باخت و با کسب ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، دریای کاسپین بابل در هفته آینده ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه میزبان استقلال آبی پوش ملاثانی خواهد بود که این تیم با ۳۶ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار دارد.

پایان وخامت در بابل؛ محور برنامه‌های فوتبالی دریای کاسپین

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha