۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85470927
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توخل: داور به ما خیانت کرد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85470927
توخل: داور به ما خیانت کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره تصمیم اشتباه داور در دیدار برابر رئال مادرید گفت: تصمیم داور برای آفساید اعلام کردن گل ما، یک خیانت بود.

به گزارش ایرنا، بایرنی‌ها در ثانیه‌های پایانی دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید موفق شدند توسط ماتیاس دلیخت به گل دوم برسند اما کمک داور این دیدار قبل از گل اعلام افساید کرده بود، البته این آفساید در شرایط مشکوکی اعلام و باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ شد و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به صعود رئال تمام شد تا بایرن مونیخ از صعود به فینال این مسابقات بازماند.

توماس توخل سرمربی مونیخی ها پس از مردود شدن گل این تیم، گفت: این یک تصمیم بسیار وحشتناک از طرف داور و کمک داور بود و او برخلاف قوانین عمل کرد. در نهایت این یک خیانت بزرگ بود.

وی عنوان کرد: هضم این تصمیم برای ما خیلی دشوار است و ما توپ را وارد دروازه کرده بودیم و بالا بردن پرچم در چنین لحظه‌ای واقعا یک خیانت بود. همه باید بدون اشتباه بازی کنند و داور هم باید در این سطح باشد. بهانه تراشی بعد از این واقعیت کمکی به ما نمی‌کند.

توخل بعد از آن عنوان کرد که شیمون مارسینیاک داور بازی از او عذرخواهی کرده است اما این موضوع کمکی به بایرن برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی‌کند.

تیم فوتبال رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی به مصاف دورتموند می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha