۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85470925
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محمدی گلپایگانی: عملیات وعده صادق، رژیم صهونیستی را تنبیه کرد

قم- ایرنا - رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به استقامت مردم غزه در برابر ددمنشی‌های صهیونیست‌های غاصب گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند «این‌ها اشتباه کردند به کنسولگری ما حمله کردند، اسرائیل باید تنبیه شود» که خوشبختانه با انجام عملیات وعده صادق این امر محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در آیین خطبه خوانی در شبستان امام‌ خمینی(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) به مناسبت آغاز دهه کرامت با بیان این که گنبد آهنین اسرائیل به گنبد کاغذی تبدیل شد افزود: گنبد آهنین بیش از این چیزی نبود و به یاری خدا چندان دور نخواهد بود که اسرائیل به دست رزمندگان اسلام از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: امروز مردم دنیا بیدار شده‌اند، کسی باور نمی‌کرد در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا پرچم فلسطین بالا برود و پرچم خودشان را آتش بزنند و پاره کنند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این امداد غیبی است و دیگر کسی، روی میز بودن گزینه نظامی را باور نمی‌کند.

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: رزمندگان ما چنان اراده‌ای دارند و آن چنان مسلط هستند، که دشمن اگر کوچک‌ترین خطایی بکند، عقوبت سختی در انتظارش خواهد بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز ندای علی‌(ع) به برکت امواج تلویزیونی و رادیویی به همه نقاط جهان می‌رسد یادآور شد: مردم به اهل بیت علاقه‌مندند، الان در عراق بحث بر این است که روز عید غدیر خم را تعطیل رسمی اعلام کنند.

وی ادامه داد: تعدادی در مجلس عراق مخالفت کردند اما اکثریت گفته‌اند باید روز عید غدیر، روز تعطیل رسمی این کشور باشد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به علاقه روز افزون مردم جهان به اهل بیت بیان کرد: در طول تاریخ هیچ وقت مانند الان، اهل بیت مورد توجه مردم قرار نداشته‌اند، حضرت فاطمه معصومه‌ که افتخاری برای این کشور است، نمونه بارز این علاقه‌مندی محسوب می‌شود، شب و روز هزاران نفر از عاشقان با تشرف به حرم این بانو، عرض ادب و حاجت می‌کنند.

وی همچنین خدمات انقلاب اسلامی به زن را مورد توجه قرار داد و گفت: زن در فرهنگ غرب، فقط یک ابزار است، اساس کار غربی‌ها و سیاست قطعی‌ آنان این است که با تبلیغات و فریبکاری‌های خودشان مثل مراد و مقتدایشان شیطان، خانواده‌ها را از هم بپاشانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha