۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85470902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبگرفتگی و قطعی برق روستای کلشتاجان لاهیجان رفع شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبر: 85470902
آبگرفتگی و قطعی برق روستای کلشتاجان لاهیجان رفع شد

رشت- ایرنا- مدیر کل بحران استانداری گیلان اظهار کرد: روستای کلشتاجان لاهیجان که شب گذشته به علت بارندگی دچار آبگرفتگی کوتاه و قطعی برق شده بود رفع شد.

محمد رضا حق بین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آبگرفتگی های جزئی در سطح شهر رشت در بلوار دیلمان، صدا و سیما و خواهر امام وجود داشت که با کمک نیروهای خدمات رسان شهرداری ها و آتش نشانی مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: طی چند ساعت ۷۰ میلیمتر باران در شهر رشت بارید که زیرساختهای مناسب این شهر توانست آبهای سطحی را بدون ایجاد مشکل خاصی هدایت کند و خسارتی نداشت.

بارش‌های رگباری عصر روز چهارشنبه که همراه با ریزش تگرگ بود موجب آبگرفتگی در بخشی از خیابان ها و معابر رشت و در پی آن ایجاد ترافیک سنگین در برخی از خیابانها شد که در این رابطه معاون خدمات شهری شهرداری رشت اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ نیرو این مجموعه در حال خدمات رسانی و رفع مشکل در این مسیرها هستند.

بارش های شدید باران موجب آبگرفتگی تعدادی منازل، معابر و کندی تردد در مرکز استان شد.

شب گذشته در رشت حدود ۸۰ نیروی خدمات شهری همراه با پمپ های رفع آبگرفتگی و نیروهای آتش نشان شهرداری بصورت ۲۴ ساعته تا صبح روز پنجشنبه در حالت آماده باش قرار داشتند تا در صورت شدت بارشها نسبت به رفع آبگرفتگی معابر اقدام کنند.

بارندگی شدید در ۲ مرحله عصر و شامگاه چهارشنبه در رشت و برخی شهرستان های استان اتفاق افتاد و در زمان حاضر بارش باران قطع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha