۱۱ تور صنعتی با حضور تولید کنندگان استان اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۱۱ تور صنعتی ویژه بازدید مسئولین و نمایندگان واحدهای تولیدی این استان از نمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان موفق کشور با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

هاشم علایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱ تور صنعتی برای صاحبان صنایع استان برگزار شد که در قالب این تورها دست‌اندرکاران ۱۵۸ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحدهای موفق کشور بازدید کردند.

وی افزود: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت برای ارتقای تکنولوژی و توانمندسازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحدهای تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم رسانی فناوری بپردازند.

علایی از تحقق بیش از ۲ برابری برنامه‌های حمایتی این شرکت در برگزاری تورهای صنعتی خبر داد و ادامه داد: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تورهای صنعتی ابزاری بسیار مهم و سودمند در این مسیر محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق شعار سال و با اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی در حمایت از واحدهای تولیدی رونق گرفته و عملکرد آنها به جهت استفاده از تجربیات سایر تولیدکنندگان بهبود یابد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha