افتتاح و واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکن و زمین در قم با حضور رئیس جمهور

تهران- ایرنا- امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت) با حضور رئیس جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.
سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی شامل
۵۶۰ واحد مسکونی انبوه ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.
همچنین سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.
رئیس جمهور در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و علاوه بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم- کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این روز خواهد بود.
آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد پنجشنبه بیستم اردیبشهت ماه وارد قم شد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده رییس جمهوری ساعت ۱۱ امروز ضمن تشرف مجدد به حرم بانوی کرامت، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در بین اقشار مختلف مردم سخنرانی خواهد کرد.

دیدار و گفت وگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهمترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات سفر دور نخست سفر از برنامه های آیت الله رییسی در سفر امروز به استان قم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha