۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85470788
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قاتل و همدستانش در رضوانشهر گیلان دستگیر شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱
کد خبر: 85470788
قاتل و همدستانش در رضوانشهر گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا -  فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستانش با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حامد شادبهر چهارشنبه شب اظهار کرد: در پی اعلام خبر فقدان مردی ۴۵ساله اهل رضوانشهر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیسی و بررسی سرنخ‌ها ربایش این مرد ۴۵ ساله محرز شد، افزود: کارآگاهان آگاهی با استفاده از ابزار هوشمند و اقدام‌های فنی، هویت ربایندگان را شناسایی و در چند عملیات سه متهم را دستگیر و نفر چهارم که ساکن استان البرز بود را در حین خروج از کشور در فرودگاه دستگیر کردند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل مرد ۴۵ ساله به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند ادامه داد: با اعتراف‌ها و راهنمایی متهمان جسد مقتول کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha