۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85470753
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح کشوری «اوان کودکی» زاییده فکر معلمان گلستانی است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با افتخار به اندیشه بلند معلمان این استان، گفت: طرح کشوری پرورش اوان کودکی (پاک) زاییده فکر معلمان این دیار محسوب می‌شود که با راهبری استاندار تاکنون برای نیمی از دانش آموزان استان به صورت پایلوت اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، سید رضا نظری چهارشنبه شب در آیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان سال ۱۴۰۲ گنبدکاووس، موفقیت‌های آموزش و پرورش را مرهون فعالیت معلمان دانست و اظهار کرد: بر اساس این طرح که ویژه کودکان پیش‌دبستانی است، نقش خانواده‌ در تربیت کودکان باید ارتقا یابد و والدین به دلیل گذراندن اوقات زیاد با فرزندان به مرکز محوری آموزش هدفمند تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه گلستان یکی از استان‌های پایلوت در اجرای طرح غربالگری نماد (نظام مراقبت اجتماعی) محسوب می‌شود، افزود: طرح «نماد» به دنبال شناسایی دانش‌آموزان در معرض خطر و آسیب‌دیده و ارایه خدمات موثر و به هنگام به آنان است.

طرح کشوری «اوان کودکی» زاییده فکر معلمان گلستانی است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تاکنون هر اقدامی در آموزش و پرورش استان انجام شده زاییده اندیشه ناب و فکر زیبای فرهنگیان بوده و از این پس هم آمادگی داریم تا از این اندیشه‌ها برای ترسیم برنامه‌های راهبردی بهره گیریم.

نظری، برنامه محوری را اولویت کار مدیران آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها دانست و افزود: مدیر باید چشم انداز تعریف شده‌ای داشته باشد تا بتواند به بهترین دستاوردها در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان و ارتقای علمی آنان دست یابد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش گلستان به دنبال معلم و مدیر تحولی است تا نسلی آگاه و مطلع تربیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته همکاران پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی می‌توانند زیر پوشش بیمه دانا قرار گیرند.

نظری بیان کرد: همسان سازی حقوق پیشکسوتان و بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه در دستورکار قرار دارد و باید انجام شود.

به گزارش ایرنا، شماری از معلمان و بازنشستگان فرهنگی گنبدکاووس به مناسبت هفته معلم در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.

آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۹۲ هزار دانش آموز از ابتدایی تا متوسطه دوره دوم دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha