۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85470711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری فجر در شهرآورد شیرازی‌های لیگ دسته یک فوتبال + فیلم 

شیراز - ایرنا - دیدار تیم‌های فوتبال شهر راز و فجر شهید سپاسی در شهرآورد شیرازی‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به سود تیم فجر پایان یافت تا این تیم همچنان به عنوان  مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند، هر چند تیم های خیبر خرم آباد و چادر ملو یزد در این هفته بازی خود را با بُرد پشت سر گذاشتند تا در بالای جدول تغییری حاصل نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که شامگاه چهارشنبه و از هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجر با یک گل به برتری دست یافت.

بازی جوانمردانه ۲ تیم

هر ۲ تیم که گفته می شد به لحاظ همشهری بودن با هم کنار خواهند آمد اما اینگونه نشد و بازیکنان تیم های شهر راز و فجر بازی شرافتمندانه ای را به نمایش گذاشتند تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذارند هرچند حاشیه هایی هم به دنبال داشت.

بازی را فجریها که برای ماندن در کورس مدعیان نیاز به سه امتیاز داشتند، بهتر آغاز کردند اما برای لحظاتی متعادل شد و حساسیت شهر آورد موجب شد هر ۲ تیم با احتیاط بازی را دنبال را کنند و هیچ موقعیتی هم روی دروازه ها تا قبل از به ثمر رسیدن گل فجر به وجود نیامد.

گل فجر سپاسی چگونه به ثمر رسید؟

دقیقه ۴۵ اشتباه خط دفاع تیم شهر راز که به گمان آفساید استاده بودند، فرصت خوبی برای فرار سیفی به وجود آورد و این بازیکن با پاس خوبش داوود رجبی را در موقعیت گلزنی قرار داد و توپ را به زیر طاق دروازه شهر راز کوبید تا فجریها به خواسته خود برسند.

توقف بازی، ورود جیمی جامپ به زمین

پس از به ثمر رسیدن گل فجر از سوی برخی تماشاگران اشیایی به سوی کمک داور دوم پرتاب شد برای همین داور وسط، بازی را متوقف کرد و در این لحظه هم یکی از تماشاگران که به جیمی جامپ شهرت دارد به زمین آمد و به سمت بازیکن گلزن فجر رفت و پای او را بوسید و سپس به بیرون زمین هدایت شد.

پس از وقفه چند دقیقه‌ای دوباره بازی از سر گرفته شد و نیمه نخست با همان یک گل به سود فجر پایان یافت.

نیمه دوم شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز برای جبران گل خورده توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فجریها هم به همان یک گل بسنده کردند و بیشتر به دنبال ضد حمله بودند هر چند یک گل اندوخته مناسبی نمی توانست برای شاگردان مهدی رجب‌زاده سر مربی فجر باشد.

دقیقه ۷۰ بازی ضربه سر جواد نصیر بازیکن تیم شهر راز به طور خطرناکی از کنار دروازه تیم فجر بیرون رفت تا تماشاگران این تیم نفسی به راحتی بکشند.

فجریها برای اینکه تیمشان را تقویت کنند ۲ تعویض همزمان را در دققیه ۷۳ انجام دادند تا نتیجه را حفظ کنند و در نهایت هم این بازی با همان یک گل به سود فجر پایان یافت تا این تیم در جمع مدعیان باقی بماند.

اخراج بازیکن تیم شهر راز، ورود تماشاگران به زمین

پس از پایان بازی جواد نصیر بازیکن تیم شهر راز به دلیل اعتراض به داور بازی با کارت قرمز جریمه شد و سپس تماشاگران تیم فجر که از برد تیمشان خوشحال بودند به داخل زمین آمدند و بازیکنان تیم محبوشان را در آغوش گرفتند تا این بازی پرحاشیه به سود فجر پایان یابد.

صدر جدول تغییری نکرد

با پایان یافتن هفته سی‌ام لیگ دسته یک، تیم خیبر خرم آباد با ۶۷ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم چادرملو اردکان یزد با ۶۳ امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم فجر هم با یک بازی کمتر و با ۶۱ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم نفت مسجد سلیمان که تا هفته گذشته بازیها در جمع مدعیان قرار داشت با شکستی که در این هفته متحمل شد از کورس مدعیان خارج تا رقابت بین سه تیم برای کسب ۲ سهمیه لیگ برتر در چهار هفته باقی مانده بین تیم های خیبر، چادر ملو و فجر باشد.

در رقابت های فوتبال فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب کنند و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

هم اینک تیم های داماش گیلان ، شاهین بندر عامری بوشهر و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha