۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
کد خبر: 85470702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد بر خوشه طلایی ساوه غلبه کرد + فیلم

یزد - ایرنا - تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ دسته یک باشگاه‌های یاران با یک گل مقابل تیم خوشه طلایی ساوه استان مرکزی به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، این مسابقه شامگاه چهارشنبه در هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد.

تیم فوتبال چادرملو که برای عقب نماندن از کورس صعود به لیگ برتر در هفته‌های پایانی به میدان رفته بود توپ و میدان را در اختیار داشت اما تلاش بازیکنان این تیم برای گلزنی در نیمه اول بی نتیجه ماند تا با تساوی به رختکن برود.

نیمه دوم نیز به همین روال آغاز شد و چادرملو برای کسب پیروزی بر روی دروازه خوشه طلایی خیمه زد؛ اردکانی‌ها در دقیقه ۶۵ می‌توانستند به گل دست یابند که تیر دروازه و سپس دروازبان حریف مانع از گلزنی شد.

اما در دقیقه ۷۸ سیدعلی یحیی زاده با ضربه سر دیدنی قفل دروازه خوشه طلایی را شکست تا چادرملو یک بر صفر جلو بیفتد.

تیم چادرملو با وجود این گل همچنان به حملات همه جانبه خود ادامه داد اما سرانجام این دیدار با یک گل پایان یافت و این تیم با این پیروزی به امتیاز ۶۳ رسید تا همچنان با یک بازی بیشتر نسبت به فجر شهید سپاسی شیراز در رده دوم جدول قرار باشد.

مسابقه ۲ تیم چادرملو اردکان و خوشه طلایی را روح الله شریفی با کمک‌ها رضا حیدری و سجاد ایرانپور قضاوت کردند، داور چهارم مجتبی شجاعی و ناظر داوری نیز بهرام کیانی بود.

دیدار بعدی تیم چادرملو در هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور با مس کرمان است که ۳۱ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مس برگزار خواهد شد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ ت کردنذهزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha