۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85470677
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طلسم دروازه‌ها در دربی محتاطانه مس‌های کرمان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85470677
طلسم دروازه‌ها در دربی محتاطانه مس‌های کرمان

کرمان - ایرنا - تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهربابک در حالی در هفته ۳۰ رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در دربی مس‌های استان به تساوی رضایت دادند که بارزترین نکته این بازی محتاطانه، طلسم دروازه‌ها بود و مهاجمان در هرچه زدند به در بسته خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال صنعت مس کرمان و شهربابک از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی شهربابک آغاز شد.

این بازی باوجود موقعیت‌های گلزنی در یک بازی محتاطانه، برای هر ۲ تیم فوتبال مس کرمان و شهربابک برنده ای نداشت تا تک امتیازهای این ۲ تیم تغییرات چندانی در وضعیت تیم های کرمانی حاضر ذر لیگ دسته یک کشور نداشته باشد.

۲ تیم در شرایطی در دربی کرمان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که مس کرمان شرایط بهتری داشت اما هر ۲ تیم جزو تیم های میانه جدول جام آزادگان به شمار می روند و ترسی از سقوط و امیدی به صعود به لیگ برتر فوتبال کشور نداشتند.

تا پیش از این بازی تیم فوتبال مس کرمان با ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم و مس شهربابک با ۳۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار داشتند.

نیمه نخست این مسابقه به غیر از چند موقعیت نصفه و نیمه و دریافت یک کارت زرد توسط علی مغنمیان مدافع مس کرمان اتفاق خاص دیگری نداشت و پس از ۲ دقیقه وقت اضافه به پایان رسید.

۴۵ دقیقه دوم بازی به عنوان نیمه مربیان نیز با بازی آرام و حملات پراکنده از سوی ۲ تیم آغاز شد در دقیقه ۷۹ ضربه سنگین ابوالفضل عکاشه بازیکن مس کرمان دروازه شهربابک را تهدید کرد اما توپ از خط دروازه عبور نکرد.

در دقیقه ۹۲ جدی ترین موقعیت این بازی برای مس کرمان رقم خورد که ابتدا ضربه خشایار زبرجد به تیر دروازه مس شهربابک برخورد کرد و ضربه زراعتکار در برگشت توپ نیز مجدد تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد اما تبدیل به گل نشد.

نتیجه این بازی در نیمه دوم نیز پس از چند تعویضِ مربیان ۲ تیم تغییری پیدا نکرد تا دربی دیگری نیز با یک نتیجه تساوی دیگر بی نتیجه به پایان برسد.

ترکیب بازیکنان مس کرمان و شهربابک

تیم فوتبال مس کرمان در این مسابقه با ترکیب محمد امین رضایی، ابوالفضل علایی، علی مغنمیان، میلاد خدایی اصل، پوریا غلامی(ابوالفضل نظری از دقیقه ۶۳)، مصطفی شیخ، امیر حسین بهزادی، سپهر روزی طلب(محمدصالح محمدی از دقیقه ۸۰)، خشایار زبر جد، ابوالفضل بابادی عکاشه(عباس زراعت کار از دقیقه ۸۵) و علی وزیری پناه(محمدامین کاویانی از دقیقه ۸۰) به میدان رفت.

تیم فوتبال مس شهربابک نیز در این مسابقه بازیکنانی ازجمله آیدین قویدل، امید سام‌کن، علی دهقان، محمدجواد پورعوض، حمید گلزاری، علیرضا ولی‌زاده، ایمان رازانی، اکبر کربلایی، حسین بهرامی، امیرحسین یحیی‌زاده و دانیال مومنی را راهی میدان کرد.

پس از این تساوی تیم فوتبال مس کرمان ۴۳ امتیازی و مس شهربابک ۳۸ امتیازی شدند و به ترتیب و موقت در جایگاه پنجم و یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان باقی ماندند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha