۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85470673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌شود

سنندج-ایرنا-استاندار کردستان گفت: مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی شودو ضرورت دارد مدیران در میدان و بین مردم باشند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با مردم بخش مرکزی بیجار در مسجد جامع دهستان نجف‌آباد با بیان اینکه حضور مدیران در بین مردم می‌تواند به برنامه‌ریزی بهتر برای رفع مشکلات کمک کند،افزود: مسائل، مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها وجود دارد اما نه شما باید توقع داشته باشید که با یک سفر بخشی همه مشکلات حل شود و نه ما این شعار را می دهیم، هدف ما از این سفر آشنایی با مشکلات موجود است.

استاندار کردستان با بیان اینکه اصل دولت مردمی بر توجه به مشکلات مردم است، گفت: همه ما باید امیدوار به حل مشکلات باشیم و در میان مردم امید و انگیزه ایجاد کنیم و همراه مردم باشیم.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت نیازمند همراهی مردم و مسئولان و پیگیری جدی مسائل و مشکلات است، گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به استان کردستان دارد و این خطه را استانی می‌بیند که نیازمند کار و اعتبار بیشتر است.

استاندار کردستان یادآور شد: سال ۱۳۹۹که آخرین سال دولت قبل بود در کل استان ۴۵۰۰ میلیارد ریال کار عمرانی اتفاق افتاد که این رقم در سال ۱۴۰۰به ۲۰هزار میلیارد ریال رسید و در سال ۱۴۰۱ به ۶۵هزار میلیارد ریال تبدیل شد که این میزان از محل سفر رییس جمهور و پروژه‌های استانی هزینه شد.

وی ادامه داد: همچنین در ۲سال گذشته به اندازه هشت سال دولت‌های قبل راه روستایی در استان کردستان احداث شد و این‌ها نمونه‌هایی از توجه ویژه دولت به کردستان است.

زارعی کوشا با تاکید بر پیگیری مشکلات روستاهای بیجار و انتقال آن به مسئولان و شهرستان شد و گفت: از همین تریبون اعلام می کنم که امسال برای نجف‌آباد و رفع مشکلات این دهستان کار ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی تعریف شود تا تحولی در دهستان ایجاد شود.

در ادامه این نشست میز خدمت با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و مردم مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف با مدیران مربوطه در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha