۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85470618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پناهیان: جنایات صهیونیست‌ها در غزه محصول تمدن غرب است

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85470618
پناهیان: جنایات صهیونیست‌ها در غزه محصول تمدن غرب است

قم- ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: فجایع رژیم صهیونیستی در غزه نتیجه بی‌رحمی موجود در روابط زن و مرد بوده که تمدن غربی آن را به عنوان یک عرف پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر چهارشنبه در اجتماع دختران دانشجو به مناسبت روز دختر در شبستان امام(ره) حرم حضرت معصومه‌(س)، افزود: همان صهیونیست‌ها که برای جوانان غربی هرزگی را توصیه و تحمیل کردند، آدم‌کش هستند.

وی با اشاره به بیداری دانشجویان کشورهای جهان خاطر نشان کرد: این دانشجویان به مبارزه خود با وجود این وحشی‌گری‌ها ادامه خواهند داد.

مدرس حوزه علمیه قم بیان کرد: حرکت دانشجویان علیه ددمنشی‌های صهیونیست‌ها در غزه، به تظاهرات بر ضد هرزگی تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمینه تظاهرات علیه ددمنشی‌های صهیونیست‌ها در غزه در بین جوانان غرب دیده می‌شود، یادآور شد: فلسفه احکام و دستورهای دینی از جمله نماز، حج و جهاد چیزی جز محبت نیست.

حجت‌الاسلام پناهیان بیان کرد: وجود یک زن از محبت است و باید در حیات فردی و اجتماعی به پردازش نظریه محبت بپردازد.

استاد حوزه و دانشگاه خطاب به دختران دانشجو گفت: اگر می‌خواهیم ددمنشی‌های صهیونیست‌ها در جامعه جهانی نباشد، شما دانشجویان باید به دانشجویانی که در دانشگاه‌های غرب تحصن می‌کنند، پیغام بدهید، فجایعی که امروز در غزه شاهد هستیم، نتیجه همان بی‌رحمی است که در تمدن غرب و در روابط بین زن و مرد به عنوان یک عرف پذیرفته شده‌است.

وی تصریح کرد: در ذات این روابط هوس‌آلود، هیچ تعهد و احساس مسوولیتی وجود ندارد و دخترانی که در غرب زندگی می‌کنند نیز این را می‌فهمند.

استاد حوزه علمیه قم با یادآوری اینکه خداوند رابطه بین زن و مرد را نشان‌ دهنده حکمت و تدبیر خود در خلقت انسان می‌داند تصریح کرد: این روابط در غرب از یک محبت پایدار که انسان را به فداکاری وادار کند، خالی است.

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: این بی‌رحمی که در رابطه زن و مرد به یک فرهنگ تبدیل کرده‌اند، مانند یک دومینو به ددمنشی‌های صهیونیست‌ها، دولتمردان غربی، احزاب سیاسی، گردانندگان اقتصاد و یا به تعبیر امام خمینی‌(ره) سرمایه‌داری زالو صفت می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی هر شعاری داده‌ایم، جهانی شده است، بیان کرد: آخرین شعار ما که جهان از آن تاسی کرده، مرگ بر اسرائیل است که تمرین می‌کنند، این شعار را به زبان فارسی بگویند.

به گفته وی، راه‌هایی که رفته‌ایم را منطقه و جهان تاسی کرده‌اند، این راه‌ها برای ما نیست برای خدا است، افتخار داریم زودتر از مردم جهان به این حرف‌ها رسیده‌ایم.

مدرس حوزه علمیه قم تاکید کرد: دانشجویان دختر، حاملان پیام خدا به جهانیان هستند، این پیام وقتی به بیان زنانه و دخترانه دربیاید، نزد مردم جهان پذیرفته شده است و به بهترین نحو منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha