۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85470616
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دختران فینالیست اسکواش جام گرگان جونیور مشخص شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85470616
دختران فینالیست اسکواش جام گرگان جونیور مشخص شدند

گرگان - ایرنا - نفرات راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های اسکواش جام «گرگان جونیور» در بخش دختران مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز دوشنبه با حضور ۷۸ اسکواش‌باز از استان‌های مختلف کشور در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شد و پس از انجام مسابقات مراحل مقدماتی و حذفی، امروز (چهارشنبه) مرحله نیمه نهایی برگزار شد و برندگان راهی دیدارهای نهایی شدند.

در ۱۰ مسابقه انجام شده، نتایج زیر به دست آمد:

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، ترنم کارگر و مهرسا دری در سه دست متوالی به ترتیب السا زارعیان و سما پیله‌ور را شکست داده و فینال شدند.

زارعیان و پیله‌ور در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

تیانا تورانی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال با نتیجه سه بر یک از سد سیداریسا صادقی گذشت و فینالیست شد و آرینا شیرخانقاه هم سه بر صفر توانست مهرگان قریب را مغلوب و راهی فینال شود.

صادقی و غریب در این رده سنی به مقام سوم مشترک رسیدند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، باران روحانی سه بر یک سانای اسدی را شکست داد و عسل محمدی در یک بازی فشرده و نزدیک با نتیجه سه بر ۲ مقابل فاطیما قانعی پیروز شد تا فینال این رده سنی بسن روحانی و محمدی برگزار شود و اسدی و قانعی به مقام سوم مشترک برسند.

پرنیان نجفی و باران محمدپور در رده سنی کمتر از ۱۷ سال با پیروزی سه بر صفر و سه بر یک در مقابل هانیه بذرافشان و آیلین بازی به فینال راه یافتند.

بذرافشان و بابایی همچون سایر بازندگان رده‌های سنی پیشین نیمه نهایی این جام، در سکوی سوم مشترک قرار گرفتند.

پارمین نکوپایان سه‌ بر صفر مرضیه قاسمپور را در رده سنی کمتر از ۱۹ سال مغلوب کرد تا حریف نارگل رمضان‌زاده که شکیبا قلی‌پور را سه بر ۲ شکست داده بود، در فینال شود.

قاسمپور و قلی‌پور در این رده سنی، عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که در تقویم کنفدراسیون آسیایی ثبت شده از روز دوشنبه با حضور ۷۸ ورزشکار دختر و ۶۸ ورزشکار پسر در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

این مسابقات یکی از مراحل گزینشی تیم ملی اسکواش جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ بخش دختران و پسران است.

مسابقات آسیایی جوانان ماه آینده در پاکستان برگزار خواهد شد.

گلستان از استان‌های پیشرو و مطرح در رشته اسکواش است که عملکرد هیات این استان در سال گذشته سبب قرار گرفتن آن در رده دوم کشور شد.

مسابقات اسکواش جام جونیور هر سال چهار دوره برگزار می‌شود که شهرهای تهران، یزد و گرگان میزبان ثابت هر دوره هستند و دوره چهارم امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرگان‌ جونیور امسال، اولین دوره این مسابقات در سال جاری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha