۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85470601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای بزرگراه اهرم -  برازجان از سرگرفته شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶
کد خبر: 85470601
اجرای بزرگراه اهرم -  برازجان از سرگرفته شد

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: تکمیل طرح بزرگراه اهرم -  برازجان با افتتاح حدود ۱۵ کیلومتر از این مسیر با اهتمام دست پیگیری و اجراست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان تنگستان افزود: تسریع در تکمیل طرح بزرگراهی اهرم - برازجان به عنوان یکی از مطالبه‌های مردمی مورد توجه و در دست اجراست.

وی بیان کرد: طی ۳۰ ماه گذشته طرح‌های شاخص و مهمی در تنگستان اجرایی و عملیاتی شد.

استاندار بوشهر با اشاره به کیفیت مطلوب خانه‌های ساخته شده در تنگستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: بیشتر خانه‌های این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی واگذار شد.

به گفته محمدی‌زاده، تنگستان از شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با اشاره به اجرا مجتمع فرهنگی و هنری دلوار، گفت: این طرح از طرح‌های نیمه تمام و غیر فعال بود که در دولت سیزدهم احیا شد و امید می‌رود به زودی تکمیل شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: توسعه طرح‌های گردشگری در سواحل تنگستان از اولویت‌های این شهرستان است و اکنون شرکت‌های مطرح در حوزه گردشگری متقاضی سرمایه گذاری در تنگستان هستند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: توجه ویژه‌ به آموزش و پرورش استان بوشهر از اولویت‌های ۱۴۰۳ است و تقویت هنرستان‌ها و افزایش کیفی مهارت آموزی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

وی با با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: مدیریت استان بوشهر در راستای تحقق شعار ۱۴۰۳ برنامه ریزی جامع و کاملی انجام داد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تنگستان در گذشته تا کنون مهد دلیرمردان و اسطوره‌های ایثار و شهادت است و شهیدانی چون رئیسعلی دلواری، دشت‌پوری و حیدری از نمادهای مقاومت و فداکاری هستند.

محمدی‌زاده با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در شهرستان‌ها، افزود: هدف از این دیدارها در کنار مردم بودن، تسریع در پیگیری مشکلات و جلوگیری از هدر رفتن وقت و هزینه مردم برای حضور در مرکز این استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha