۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85470599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگروه رفع موانع تولید گیلان رتبه دوم کشور را کسب کرد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85470599
کارگروه رفع موانع تولید گیلان رتبه دوم کشور را کسب کرد

رشت - ایرنا - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اجرای ۱۹۷ مصوبه از ۲۱۸ مصوبات کارگروه رفع موانع تولید ابلاغ شده در این استان طی سال ۱۴۰۲ افزود: گیلان در ارزیابی کشوری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رتبه دوم ملی را کسب کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، تیمور پورحیدری روز چهارشنبه در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: اغلب مصوبه‌ها برای رفع چالش‌های ضروری بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری استان بوده است.

وی، عمده مشکلات این بخش را حل مسائل مرتبط به حوزه برق، گاز، شهرک‌های صنعتی، زیست محیطی، تامین سوخت، تامین آب، امور مالیاتی و چالش‌های تامین اجتماعی، استمهال بدهی‌های حوزه تولید و تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت در این کارگروه‌ها اعلام کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اظهار کرد: ۴۴ جلسه کارگروه اصلی در سال گذشته برگزار شده که برای تشکیل این جلسات اصلی؛ کمیته های کارشناسی به تفکیک موضوعات مطروحه به صورت مستمر در این اداره کل با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف برقرار شده است.

پورحیدری ادامه داد: ۱۰ مورد از مصوبه‌ها نیز در دست پیگیری و اقدام هستند و ۱۱ مورد از مصوبه‌های قانونی کارگروه، توسط بانک‌ها و نهادهای مرتبط اجرا نشده است که برای آخرین بار الزام‌های قانونی به آنها ابلاغ شد که در صورت اجرا نکردن به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha