۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85470266
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

موج گسترده حمایت از سپاهان در پی اظهارات کمدین پرسپولیس

اصفهان - ایرنا - اظهارات یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس در باره تیم سپاهان، موج گسترده‌ای از انتقادها را علیه او و اعلام حمایت بازیکنان فعلی و سابق، هواداران و شهروندان از این تیم اصفهانی برانگیخته است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، این کمدین تلویزیونی در بخشی از اظهارات خود در یک برنامه در رسانه رسمی پرسپولیس گفته بود که اگر یک فصل سپاهان و هوادارانش را از لیگ کنار بگذارند، حواشی از فوتبال رفع خواهد شد و آرامش به میادین بازمی‌گردد.

او همچنین گفته بود که حضور سپاهان در لیگ اختلال ایجاد کرده است.

در این ارتباط سید محمد کریمی کاپیتان سپاهان در واکنش به این اظهارات در صفحه شخصی خود نوشت: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان، شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست، امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید بطور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند اما بطرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاهان نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

رامین رضاییان ملی پوش این باشگاه نیز حمایت خود را در قالب یک استوری بیان کرد.

موج گسترده حمایت از سپاهان در پی اظهارات کمدین پرسپولیس

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش این تیم هم در یک استوری در اینستاگرام نوشت: «تمدن و اصالت سپاهان و اصفهان آنقدر ثابت شده هست که نخواهد با اراجیف یک نفر که تشنه دیده شدن است، خدشه‌ای ببیند.»

محمد دانشگر، شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی نیز از جمله دیگر بازیکنان سپاهان بودند که به اظهارات کمدین یاد شده واکنش نشان داده اند.

موج گسترده حمایت از سپاهان در پی اظهارات کمدین پرسپولیس

البته واکنش به این اظهارات مختص بازیکنان فعلی نبود، افرادی چون سید مهدی سید صالحی، محمدرضا خلعتبری و مهدی جعفرپور بازیکنان اسبق سپاهان نیز از این صحبت‌ها به تندی انتقاد کردند.

در همین پیوند، باشگاه سپاهان اصفهان شب گذشته اعلام کرد که از سخنان زشت این کمدین هتاک تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهادهای مرتبط خارج از فوتبال شکایت می‌کند.

موج گسترده حمایت از سپاهان در پی اظهارات کمدین پرسپولیس

موج گسترده حمایت از سپاهان در پی اظهارات کمدین پرسپولیس

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha