۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85470265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰۰ مدرسه ابتدایی زنجان برای ثبت‌ نام از دانش‌آموزان آماده است

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه اول دبستان همزمان با سراسر کشور،‌ گفت: یک هزار و ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان برای نام نویسی از دانش‌آموزان آماده است.

حسین قاسمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار هزار و ۵۸۰ کلاس در مدارس دولتی و ۶۱۸ کلاس در مدارس غیردولتی استان برای تحصیل دانش آموزان ابتدایی آماده شده است.

قاسمی اضافه کرد: حدود ۱۹ هزار و ۱۰۰ کلاس اولی استان امسال وارد مدرسه خواهند شد که تعداد دانش‌آموزان نسبت به سال گذشته در این مقطع کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان به ۲ روش الکترونیکی و حضوری انجام خواهد شد،‌ افزود: خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام الکترونیکی دانش آموزان باید به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir یا my.gov.ir مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان به موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان در محدوده سکونت خود تاکید کرد و گفت: این موضوع موجب می شود دانش آموزان با مشکلات کمتری در تامین سرویس رفت و برگشت مواجه بشوند.

قاسمی افزود: اگر فردی مایل به ثبت‌نام در مدرسه خاصی است باید منتظر بماند تا ظرفیت ثبت‌نام‌ها مشخص شود و در صورت خالی بودن فضا امکان ثبت‌نام در مدارس دیگر وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha