۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85470169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل سیستم سرمایشی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول پس از سال‌ها برطرف شد

دزفول- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول گفت: مشکل سیستم سرمایشی سالن این مجتمع پس از سال‌ها با پیگیری‌های انجام شده برطرف شد. 

حمید صادق جولا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه سرمایشی از نوع VRF که جدیدترین سیستم سرمایشی است با پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار ویژه دزفول خریداری شد.

وی هزینه خریداری و نصب این سیستم سرمایشی را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این سیستم بر روی کانال‌های قدیمی نصب شد تا آسیبی به ساختمان مجتمع وارد نشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: در حال حاضر هر ۲ سالن سینما و تئاتر مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده فعالیت هستند و شهروندان و علاقه‌مندان در تمام ایام سال می‌توانند از این مجتمع بهره‌مند شوند.

وی افزود: مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول پیش از این با توجه به خرابی سیستم سرمایش فقط در ایام سرد سال قابل استفاده بود و اکنون در راستای رونق فعالیت‌های فرهنگی شهرستان در تمام ایام سال فعال است.

به گزارش ایرنا مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول با معماری ناب ایرانی اسلامی یکی از مراکز شاخص کشور است که ظرفیت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری را دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha