۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85470138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط انتقال آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان دشتی وارد مدار شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی "حسین زائری" در شهرستان دشتی که آب شرب مورد نیاز ۱۳ روستا را تامین می‌کند با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا " ابوالحسن عالی " روز چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی آب شرب پایدار ۱۳ روستای منطقه با یکهزارو ۱۵۰ خانوار و جمعیت سه هزارو ۷۵۰ نفر را تامین می‌کند.

وی افزود: طول خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی ۲۳ کیلومتر است که آب مورد نیاز مشترکین را از خط انتقال کوثر و منابع آب زیرزمینی منطقه تامین می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: این طرح با هدف گذر موفق از اوج بار تابستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های ساخت مجتمع آبرسانی در تامین و پایداری آب مردم شهرها و روستاهای استان، با اقدامات انجام شده، در زمان حاضر چندین طرح مجتمع و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست ساخت است.

عالی ادامه داد: از مشترکان آب استان انتظار می‌رود در راستای تامین آب شرب پایدار، در فصل تابستان ، مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha