۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85470070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای بوشهر ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی کرد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85470070
هواشناسی برای بوشهر ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی کرد

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل شب، با رشد ابر در برخی نقاط به‌ویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

" زهرا راستگو " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی تا روز جمعه است، بنابراین در این مدت سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، و در برخی نقاط همراه با گردوخاک است.

راستگو تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در مدت یادشده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی در برخی ساعت‌ها ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۰ دقیقه خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha