۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85470069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان ثبت نام مسکن خبرنگاران اصفهان بزودی اعلام می‌شود

اصفهان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن در هفته‌های پیش رو از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسن کحال‌زاده روز چهارشنبه افزود: پیرو دستور استاندار مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این کارگروه با بررسی آیین نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته های آتی فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یابد و در دسترس خبرنگاران قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به ارائه فهرست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و منطبق نبودن آن با تفاهمنامه نامه یاد شده تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام بصورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب فهرست نهایی در اسرع وقت جمع بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

وی گفت: تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، «نهضت ملی مسکن» طرح دولت سیزدهم برای خانه‌دار کردن مردم است که در آن سهم استان اصفهان ساخت ۲۰۳ هزار واحد در چهار سال اعلام شده است.

مهمترین هدف این طرح، برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون مسکن در سال است و در اُفق چهار ساله، دولت مُصمم به ایجاد چهار میلیون واحد مسکونی در کشور است.

اصفهان حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha