هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری در این استان خبر داد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور تقویت بنیه علمی و توانمندسازی جامعه هدف گردشگری سیستان و بلوچستان، برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و تدریس مباحث مرتبط عمومی و تخصصی توسط معاونت گردشگری این اداره کل طرح‌ریزی شده است.
وی افزود: این دوره‌ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی، قوانین و مقررات بیمه و مالیات در تاسیسات گردشگری، صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات گردشگری با اولویت واحدهای اقامتی، آشنایی با گردشگری سلامت و برنامه‌ریزی آینده، تسهیلگری و کسب و کارهای کوچک در گردشگری و دوره آشنایی با استارت آپ‌های حوزه گردشگری و تولید محتوا در فضای مجازی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دوره‌ها ویژه جوامع محلی، کارشناسان ادارات و کارکنان تاسیسات گردشگری و عموم علاقه‌مندان این حوزه است که به صورت رایگان برگزار می‌شود و در پایان نیز گواهینامه‌های معتبر به برگزیدگان اعطا خواهد شد.
وی تصریح کرد: هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی در سیستان و بلوچستان از ۲۲ شهریور ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و علاقه‌مندان به منظور نام‌نویسی تا ۲۰ اردیبهشت ماه می‌توانند به معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان واقع در بولوار شهید مطهری زاهدان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha