استاندار لرستان: مردم از صیانت آرای خود اطمینان داشته باشند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: به مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی اطمینان می دهیم از آرای آنها در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به خوبی صیانت می شود.

ابوطلب شفقت روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری و تاکید رییس جمهور وظیفه صیانت آرا را دارد و این مهم به خوبی در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برای حوزه خرم آباد و چگنی انجام می شود.

وی تصریح کرد: از مردم و داوطلبان نیز انتظار می رود آرامش خود و حوزه انتخابیه را حفظ کنند چراکه تیم اجرایی انتخابات، بدون جانبداری از نامزد خاصی، صیانت آرا و برگزاری درست این رویداد را در دستور کار دارد.

استاندار لرستان ادامه داد: مردم هرکاندیدایی را انتخاب کنند برای تیم اجرایی انتخابات و مدیریت ارشد اجرایی استان تفاوتی ندارد بنابراین باید با خیال راحت به فکر مشارکت حداکثری در انتخابات و نمایش قدرت مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی باشند.

شفقت گفت: حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات برای ما ارزش است بنابراین به آرای آنها احترام گذاشته و از صندوق های رای به خوبی صیانت می شود.

وی همچنین در خصوص تخلفات پیش از انتخابات ۲۱ اردیبهشت افزود: تاکنون گزارش موثق و قابل توجهی از تخلفات نامزدها و ستادهای انتخاباتی حوزه خرم آباد و چگنی دریافت نشده است.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و سهم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی از این تعداد ۲ نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha