یاری: به دنبال برگزاری لیگ کشتی نوجوانان هستیم/ حضور ۲۷ تیم در لیگ دسته اول

تهران-ایرنا- رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: آزمون و خطا در لیگ امسال کاهش یافته، چرا که برگزاری لیگ کشتی با کار گروهی و حمایت حامیان روند مطلوبی دارد.

به گزارش ایرنا، حمید یاری امروز (چهارشنبه) در مراسم قرعه‌کشی سومین دوره لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های که در محل فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه بنا داریم امسال هم برای اعتلا و پیشرفت کشتی با کار گروهی و صداقت بتوانیم با برگزاری منظم لیگ در رده‌های مختلف سنی، شاهد پیشرفت این رشته ملی در کشور باشیم.

وی بیان کرد: کشتی رده پایه از جمله نوجوانان و جوانان برای ما مهم است که بنا داریم برای نخستین بار لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان را نیز برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ کشتی ادامه داد: در آستانه بازی‌های المپیک و محدودیت زمانی لیگ دسته اول از دهه اول خرداد آغاز و به مدت ۲ ماه ادامه خواهد داشت. در لیگ امسال هر تیم می‌تواند از ۳۰ کشتی‌گیر از جمله ۲ کشتی‌گیر رده بزرگسالان بهره ببرد.

وی ادامه داد: شیوه‌نامه مسابقات نیز کار جدیدی بود که تدوین شد و برای نخستین بار اسامی نفرات در سامانه جامع مسابقات قرار می‌گیرد تا هیچ تخلفی در خصوص جذب کشتی‌گیران به وجود نیاید.

مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.

نتایج قرعه‌کشی لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازن معدن دزفول
گروه B : میهن اسلامشهر - گل‌گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - سپاهان اصفهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

نتایج قرعه‌کشتی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به این شرح است:

گروه A : ملوان - هیات مرکزی - مقاومت مازندران - هیات خراسان شمالی
گروه B : هیات رفسنجان - مقاومت البرز - هیات گلستان
گروه C : هوافضا تهران - شهرداری تبریز - هیات گلستان
گروه D : هیات مازندران - هیات بروجرد - پاس تهران

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha