ترکیب احتمالی تراکتور مقابل گل‌گهر؛ تفکرات مطهری برای رسیدن به سهمیه آسیا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شنبه (۲۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، تراکتور موفق شد اولین برتری خود را با هدایت حمید مطهری در لیگ‌برتر با نتیجه ۲ بر صفر در خانه فولاد خوزستان به دست آورد. تی‌تی‌ها با این نتیجه و با توجه به توقف سپاهان اصفهان مقابل استقلال خوزستان برای کسب سهمیه آسیا امیدوارتر شدند و با ۴۴ امتیاز به فاصله ۳ امتیازی طلایی‌پوشان رده سومی رسیدند.

در مقابل گل‌گهر سیرجان در خانه با تساوی بدون گل مقابل شمس‌آذر قزوین متوقف شد تا با ۳۶ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد و برای رسیدن به سهمیه آسیایی مسیر دشوارتری پیش رو دارد. بازی رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید؛ تک گل تی‌تی‌ها را در آن دیدار گوستاو واگنین به ثمر رساند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل گل‌گهر؛ تفکرات مطهری برای رسیدن به سهمیه آسیا

دو تیم تاکنون ۹ بار در چارچوب لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم تراکتور چهار برتری و سهم گل‌گهر ۲ پیروزی بوده و سه دیدار به تساوی کشیده شد. در این جدال‌ها ۲۰ بار توپ از روی خط دروازه عبور کرد که سهم هر تیم ۱۰ گل است.

چهره‌هایی در ترکیب دو تیم حضور دارند که سابقه حضور در ترکیب تیم مقابل را در کارنامه خود دارند، محمدرضا اخباری، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور و محمد آقاجانپور بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.

به نظر می‌رسد حمید مطهری تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت شانزدهمین کلین‌شیت فصل خود است. عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی تراکتور را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل گل‌گهر؛ تفکرات مطهری برای رسیدن به سهمیه آسیا

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کند. سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد مهدی حسینی عقب‌تر از ریکاردو و واگنین به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. امیرحسین حسین‌زاده در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ، پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha