۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85469968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی سمنان از «سفیران کریمه» در دهه کرامت آغاز شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85469968
میزبانی سمنان از «سفیران کریمه» در دهه کرامت آغاز شد

سمنان - ایرنا - نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سمنان گفت: میزبانی دارالمرحمه از هشت خادم آستان مقدس این معصوم با عنوان «سفیران کریمه» آغاز شد.

حجت الاسلام مجتبی شغلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خادمان آستان حضرت معصومه (س) در قالب ۲ کاروان از امروز بیستم تا بیست و دوم اردیبهشت برای سفری سه روزه وارد سمنان شدند و در برنامه‌های مختلف حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: «سفیران کریمه» در قالب ۲ کاروان در چهار شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود در برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه کرامت شرکت می‌کنند.

نماینده آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سمنان گفت: نزدیک به ۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت با حضور «سفیران کریمه» در این استان برگزار خواهد شد.

میزبانی سمنان از «سفیران کریمه» در دهه کرامت آغاز شد

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، حضور در واحد تولیدی صنعتی و جشن‌های مردمی گرامیداشت دهه کرامت، از جمله برنامه‌های کاروان خادمان آستان حضرت معصومه (س) در سمنان است.

نماینده آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سمنان تصریح کرد: حضور در زندان‌ها، حضور در مدرسه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در این استان با حضور خادمان آستان حضرت معصومه (س) است.

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در هفدهمین جشنواره مردمی «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان رضوی نیز برای گرامیداشت هفته کرامت در استان سمنان برنامه‌ریزی شد.

۱۰ روز اول ماه ذی‌القعده که فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است با عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده‌ که این مناسبت امسال از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha