برگزاری الکترونیکی مزایده‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بستر سامانه «ستاد»

تهران- ایرنا- مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با اشاره به درخواست و جلسات برگزار شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: برگزاری برخط مزایده‌های اموال منقول و غیرمنقول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌صورت برخط از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، «آرش عسکری» افزود: با توجه به درخواست این دستگاه، جلساتی برگزار و مهمترین مزیت‌های سامانه ستاد در برگزاری مزایده‌ها از جمله ایجاد شفافیت و فضای رقابتی برای عموم مردم و مشارکت حداکثری ارائه شد.

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با اشاره به فعالیت ۵۰۰ هزار کاربر در سامانه، تصریح‌کرد: با الکترونیکی شدن مزایده‌ها، از ظرفیت‌های موجود سامانه مانند مزایده‌گران فعلی (افزون بر ۵۰۰ هزار کاربر) می‌توان بهره‌برداری کرد که این موضوع باعث افزایش میزان فروش خواهد شد.

عسکری با اشاره به آمار مزایده‌های برگزار شده در سامانه، گفت: تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار مزایده به مبلغ ۲۳۳ همت (هزار میلیارد تومان) به‌صورت کاملا برخط در سامانه ستاد برگزار شده و منافع قابل ملاحظه ای برای کشور در بر داشته است.

وی ادامه‌داد: حفظ محرمانگی قیمت‌های پیشنهادی و همچنین تسهیل در ارائه و عودت سپرده شرکت در مزایده‌ها و حراج‌ها به‌صورت الکترونیکی، از دیگر مزایای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است.

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پایان گفت: در صورت تفاهم نهایی، در آینده نزدیک شاهد برگزاری مزایده‌های الکترونیکی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha