۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85469862
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در قم آغاز شد

قم- ایرنا- سرپرست هیات کشتی قم از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در شهر قم خبر داد.

علی عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو هفتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است که تا ۲۸ اردیبهشت ماه در قم برپاست.

وی با اشاره به اسامی نفرات حاضر در اردو بیان کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا (خوزستان) و پیام احمدی (خوزستان)، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور (فارس) و محمد عشیری (خوزستان)، در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی (تهران) و طاها مسعودی(تهران)، در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد (خوزستان) و حسین اسفندیاری (فارس) و در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری پیانی(خوزستان) و کیا رستمی (کردستان) در اردو حاضر شده‌اند.

وی ادامه داد: در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی (خوزستان) و ابوالفضل مهمدی (خوزستان)، در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند (فارس) و محمد امین حسینی (خوزستان)، در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی (خوزستان) و حسام عینی (تهران)، در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار (البرز) و حسین بالی (مازندران) و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی (فارس) و امیرحسین عبدولی (خوزستان) در اردوی تیم ملی شرکت کرده‌اند.

سرپرست هیات کشتی استان قم بیان کرد: سرمربی این تیم حمید باوفاست و مربیان تیم نیز بختیار تقوی نیا، ملک محمد بویری، مهدی علیاری هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha