استقبال از رئیس‌جمهور ساعت ۱۰ روز پنجشنبه از میدان روح‌الله قم انجام می‌شود

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: مراسم استقبال از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می‌شود.

سید محمد آقامیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فردا پنجشنبه به استان قم انجام می شود که برنامه هایی از پیش تعیین شده برای این سفر تدارک دیده شده است.

وی یکی از مهمترین برنامه های این سفر را دیدار مردمی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این برنامه فردا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ترتیب می یابد و آیت الله رئیسی حوالی ساعت ۱۱ در بین اقشار مختلف مردم سخنرانی می کند.

آقامیری موضوع مسکن را نیز یکی دیگر از اولویت های این سفر برشمرد و گفت: رئیس جمهور توجه ویژه ای به موضوع مسکن دارد و از پروژه های ساخت مسکن در این استان بازدید خواهد کرد و ۴۶۷ واحد مسکونی همزمان با این سفر تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار قم ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هم‌زمان با سفر رییس جمهور به استان، طرح توسعه ظرفیت بخش ۲۳۰ کیلوولت پست نیروگاه قم به میزان ۱۶۰ مگاولت آمپر در نیروگاه سیکل ترکیبی قم به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقامیری با بیان این که این پروژه ظرف هفت ماه و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به سرانجام رسید گفت: با وارد شدن این پست به مدار برق استان، نوسانات برق و خاموشی های سال های گذشته رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت های ویژه در این سفر، موضوع فرودگاه و مونوریل است که انشالله بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم این دو پروژه بزرگ استان قم را به سرانجام برسانیم.

استقبال از رئیس‌جمهور ساعت ۱۰ روز پنجشنبه از میدان روح‌الله قم انجام می‌شود

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha