۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85469741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انسداد خیابان اصلی تل‌آویو توسط مخالفان نتانیاهو

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبر: 85469741
انسداد خیابان اصلی تل‌آویو توسط مخالفان نتانیاهو

تهران-ایرنا- مخالفان کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی با مسدود کردن خیابان اصلی تل‌آویو، به سیاست های این کابینه در قبال آتش‌بس در نوار غزه اعتراض کردند.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و خانواده های اسرای صهیونیست، امروز چهارشنبه خیابان «ایالون» در تل‌آویو را مسدود کرده و خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای بازگرداندن اسرا و برقراری آتش بس در نوار غزه شدند.

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته نیز از انسداد خیابان ایالون توسط خانواده های اسرای صهیونیست خبر داده بودند.

خیابان ها و میدان های اصلی تل آویو و دیگر شهرها و مراکز جمعیتی در سرزمین های اشغالی، در یکسال گذشته صحنه تظاهرات خیابانی علیه کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی بوده است.

مخالفان کابینه حاکم تا پیش از جنگ علیه نوار غزه، به استبداد کابینه راست‌گرای نتانیاهو و تلاش این کابینه برای قبضه کردن قدرت و تضعیف دستگاه قضایی این رژیم اعتراض داشتند.

بعد از شروع جنگ علیه نوار غزه، جدیت مخالفان کابینه نتانیاهو برای عزل وی و برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) بیشتر شده است زیرا آنها نتانیاهو را مقصر شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی می دانند.

مخالفان کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی، علت طولانی شدن مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست و برقراری آتش بس را تلاش نتانیاهو برای فرار از تعقیب قضائی می دانند زیرا آنها معتقدند که بلافاصله بعد از آتش بس، باید انتخابات زودهنگام برگزار شده و نخست وزیر به خاطر پرونده های فساد محاکمه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha