محدودیت تردد در بزرگراه امام علی(ع) به دلیل خرابی ۲ خودرو سنگین + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از محدودیت تردد در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل ۲ خرابی خودروهای سنگین در ساعات گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه در این خصوص گفت که در ساعت ۰۴:۳۰ صبح امروز و در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به شمال بعد از شهید سلیمانی زیر پل شهدای بوشهر یکدستگاه تریلی کشنده حامل جرثقیل ولوو به علت ارتفاع دکل جرثقیل به زیر پل برخورد کرده و در همان محل متوقف می شود.

وی افزود: با حضور تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این تریلی کشنده بوسیله جرثقیل سنگین راهور از زیر پل خارج و به محل ایمن در بزرگراه رسالت ورودی رمپ امام علی (ع) به شمال منتقل شد اما به علت نقص در سیستم چرخ غیرقابل حرکت بوده است.

موسوی پور ادامه داد: همچنین در ساعت ۰۴:۴۵ یعنی درست دقایقی بعد از خرابی اول و پنج کیلومتر بالاتر در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به شمال قبل از بابایی یکدستگاه فینیشر آسفالت نیز در محل عملیات عمرانی دچار نقص می شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بلافاصله جرثقیل کاتو به محل اعزام و موفق به کنار کشیدن این غول آهنی شد و آن را به محل مناسب انتقال داد اما به همین دلیل، عملیات عمرانی که در این محل در حال انجام بود به اتمام نرسیده و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند.

در تازه ترین تحول سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران خبر داد که اعمال محدودیتی را از ورودی رسالت به بزرگراه امام علی(ع) شمال داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha