۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85469690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز تولید شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶
کد خبر: 85469690
۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز تولید شد

بوشهر- ایرنا -مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پارسال ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور تولید و به شبکه انتقال و توزیع تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز چهارشنبه به نقل از " احمد زمانی "در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز اظهار کرد: با برنامه ریزی و تلاش جهادگران ترتیبی اندیشیده شد تا ۱۰۰ درصد تولیدِ بدون وقفه باشد که پیش از این ۹۴ درصد بود.

وی افزود: براساس اقدام‌های انجام شده برای استمرار تولید از طریق کاهش مدت زمان توقف تولید برنامه‌ریزی شده، بهینه‌سازی برنامه‌های تعمیراتی، خلاقیت در جابه‌جایی خوراک پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در زمان تعمیرات اساسی، میزان عدم‌النفع ناشی از تعمیرات اساسی نسبت به سال ‌پیش از آن، ۲۸ درصد کاهش یافت و عدم‌النفع ناشی از توقفات غیر برنامه‌ریزی نیز ۴۵ درصد کاهش یافت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:این اقدمات باعث شد تا ظرفیت دریافت خوراک پالایشگاه‌ها نیز تا ۷ میلیارد مترمکعب افزایش یابد.

زمانی ادامه داد: با توجه به سند چشم‌انداز و راهبرد عملکرد شرکت‌های پالایش گاز، سال ۱۴۰۲ مقرر شد که پیش‌شرط آغاز دوره تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها بررسی و اجرای کامل استانداردهای ایمنی و اچ‌اس‌ئی باشد تا تعمیرات با کیفیت بیشتر و با بالاترین سطح ایمنی انجام شود.

وی یادآور شد: بر مبنای چشم‌انداز تعریف‌شده برای جایگاه شرکت‌های پالایش گاز در سال ۱۴۰۴، راهبرد ما به سمتی است که پالایش گاز ایران صنعتی سرآمد و در تراز جهانی باشد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران افزود: به همین دلیل فرآورش و ذخیره‌سازی ایمن و بهره‌ور، به‌عنوان ماموریت‌های اصلی شرکت‌های پالایشی در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha