۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبر: 85469672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانان در پی توفان دیشب مشهد ۶۰ ماموریت  انجام دادند

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت:حوادث مربوط به توفان و بارندگی شب گذشته منجر به انجام ۶۰ ماموریت حادثه ای شد.

"وحید باخدا" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۲ حادثه از این تعداد مربوط به سقوط درخت و ۱۲ مورد سقوط اجسام معلق از ساختمان بود.

وی اضافه کرد: همچنین در پی قطع برق در برخی مناطق،آتش نشانان در ۱۶ مورد محبوسان آسانسور را نجات دادند و هیچ کدام از این حوادث تلفات جانی نداشت.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: شهروندان در زمان وقوع توفان از تردد غیرضروری و عبور از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق و کابل‌های فشار قوی پرهیز کنند.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش باران عصر دیروز در مناطق غربی استان فعال می‌شود و تا پایان هفته ضمن افزایش فعالیت سامانه، همه نقاط استان از جمله کلانشهر مشهد را فرا می‌گیرد.

هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد بارش باران در روزهای پنجشنبه و جمعه به اوج خواهد رسید به طوری که وقوع سیلاب و رواناب در مناطق کوهستانی، شمالی و غربی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha