مقام انتظامی: امنیت کامل انتخابات در پایتخت تامین است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس پایتخت از برقراری نظم و امنیت در انتخابات پیش رو و همچنین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلای تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری نظم و امنیت در تمامی شعبات اخذ رای از یک ماه قبل در جلسات مختلف انجام و مردم با بالاترین نظم و امنیت در روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی افزود: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نظم و انضباط خوبی در کلیه شعبات اخذ رای که بیش از سه هزار شعبه بود انجام شد اما در مرحله دوم این نظم و امنیت بیشتر و بهتر از دور اول خواهد بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی پایتخت تاکید کرد: عوامل نیروی انتظامی همیشه در جهت حفظ و امنیت شهروندان تلاش شبانه روزی دارند و در ایام انتخابات نیز این تلاش‌ها بیشتر است.

مقام انتظامی: امنیت کامل انتخابات در پایتخت تامین است

وی همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه مصلای امام خمینی (ره) نیز گفت: از امروز این نمایشگاه نیز افتتاح و عوامل نیروی انتظامی در این محل مستقر شده و در جهت نظم و امنیت بازدید کنندگان تا پایان نمایشگاه در محل حضور دارند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۶ نماینده را به صحن بهارستان معرفی خواهند کرد.

همچنین برگزاری این انتخابات با استفاده از دستگاه‌های تمام الکترونیک صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha