۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبر: 85469559
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بخشهای آسیب دیده از سیلاب روستاهای پاکدشت بازسازی شد + فیلم

پاکدشت -ایرنا -بخشدار شریف آباد گفت: مسیرهای روستاهایی که از چند روز گذشته لایروبی شده و در هدایت سیلاب دیروز نقش بسزایی داشتند و با توجه به خروش آب که به ۳ خاکریز روستای علی آباد آسیب زده بود پس از فروکش آب تعمیر و بازسازی شدند.

علی اصغر مونسان بخشدار شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به رفع سیلاب دیروز در مسیر چنداب اظهار داشت: ۳ روستای بخش شریف آباد چون عبدل آباد، قرمز تپه و علی آباد در معرض آسیب سیلاب ها هستند که با توجه به تمهیدات لازم مسیل های قرمزتپه و عبدل آباد لایروبی شده بود و توانست بخوبی سیلاب را هدایت کند.

وی در ادامه افزود: خاکریزهای متعدد در بخش های حساس مسیل ها حفر شده که فقط در ورودی باغ پسته روستای علی آباد ۳خاکریز آسیب جزئی براثر خروش سیلاب دیده بودند که پس از خوابیدن خروش آب بازسازی شد.

بخشهای آسیب دیده از سیلاب روستاهای پاکدشت بازسازی شد + فیلم

بخشدار شریف آباد در ادامه با اشاره به مسیر چنداب در نزدیکی محور امام رضا (ع) بیان کرد: خوشبختانه در خروش سیلاب، محور امام رضا (ع) آسیب ندید و سیلاب به مزارع و منازل نرسید و در مسیر از پیش مشخص شده هدایت شد و خسارتی وارد نشد.

بخشهای آسیب دیده از سیلاب روستاهای پاکدشت بازسازی شد + فیلم


مونسان در پایان با اشاره به آماده باش بودن مدیریت بحران بخشداری خاطرنشان کرد: با وجود بارش های فصلی و سنگین مدیریت بحران بخشداری شریف آباد تا پایان کار سامانه بارشی در آماده باش کامل است و بصورت ساعتی مسیرهای بالادست چنداب بصورت کامل بازرسی می شود.
شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha