۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85469364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشته شدن یک اسیر صهیونیست دیگر در بمباران نوار غزه + فیلم

تهران- ایرنا- گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (سه‌شنبه) از کشته شدن یک اسیر زن صهیونیست در بمباران نوار غزه از سوی ارتش رژیم اشغالگر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد «جودی فاینشتاین» اسیر ۷۰ ساله صهیونیست پس از بمباران محل نگهداری او کشته شد.

همچنین در این بیانیه آمد یک اسیر دیگر که پیشتر دچار جراحات شدید شده بود به دلیل تخریب بیمارستان‌های نوار غزه توسط دشمن و از کار افتادن آنها جان خود را از دست داد.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام در این باره گفت: اسیر کشته شده در تاریخ ۷ اکتبر به شدت مجروح شده بود و در بیمارستان‌های نوار غزه تحت مداوا قرار گرفت و پس از بهبودی به محل بازداشت بازگردانده شد.

گردان‌های القسام همچنین در پیامی ویدیویی به زبان‌های عربی، انگلیسی و عبری برای خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد: بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در نوار غزه دلیل کشته شدن اسرایتان است.

پیش از این نیز شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزاد کردن آن‌ها، جان خود را از دست داده بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha