۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1422
کد خبر: 85469246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصویب قوانین راه‌گشا و نظارت مستمر اولویت اصلی نمایندگان مجلس است

ایلام- ایرنا- منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای  تصویب قوانین راه‌گشا و نظارت مستمر و راهبردی بر مصوبات رسالت و ماموریت اصولی نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "اسدالله چراغی" روز سه شنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان آبدانان، اظهار کرد: نقش پایدار و محوری معلمان، علاوه بر توسعه و تعمیم فرایند آموزش و پرورش فرزندان و دانش آموزان، هدایت بشریت به سمت و سوی سعادت و تضمین عزت و افتخار حال و آینده کشور است.

وی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: استقلال،آزادی، نشاط،سرزندگی، حُسن آینده و سرنوشت فردی و اجتماعی جامعه اسلامی، در گرو تلاش و تعالیم قشر فرهیخته و هدایتگر فرهنگی و معلمان است.

منتخب مردم شهرستان‌های دره شهر، بدره، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد این حوزه انتخابیه، گفت: به عنوان محصول و پرورش یافته مکتب معلمان با شرافت، خود را موظف به پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه فرهیخته فرهنگیان می‌دانیم.

در این دیدار که با حضور امام جمعه و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان برگزاری شد، با اهدای لوح از خدمات و تلاش‌های تعدادی از فرهنگیان برگزیده تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha