۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85469136
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش باد در شهرکرد به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
کد خبر: 85469136
سرعت وزش باد در شهرکرد به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت وزش باد در شهرکرد ۹۴ کیلومتر بر ساعت است که به همراه بارش باران پدیده جوی غالب در استان در روز سه‌شنبه است.

معصومه نوروزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با توجه به تداوم وزش باد شدید تا به نسبت شدید در استان برای روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی فعال در استان که منجر به ریزش باران و در برخی نقاط مستعد با تگرگ همراه است روز چهارشنبه ضعیف می‌شود و پدیده جوی غالب در استان برای فردا وزش باد شدید است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به آخرین میزان بارش‌ها ناشی از فعالیت سامانه بارشی در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین حجم بارش در استان به ترتیب در کوهرنگ ۵۸ میلیمتر، لیرابی ۳۳ میلیمتر، فارسان ۳۱.۵ میلیمتر، دوآب‌صمصامی ۳۰ میلیمتر، بازفت ۲۵ میلیمتر، سورشجان ۱۸ میلیمتر، ایل‌بیگی ۱۴ میلیمتر، اردل و بن ۱۲ میلیمتر، فرخشهر، لردگان و مالخلیفه هر کدام ۱۱ میلیمتر، شهرکرد و خانمیرزا ۱۰ میلیمتر، بروجن ۶ میلیمتر و بلداجی پنج میلیمتر ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی فعال در استان از روز دوشنبه در این استان فعال شده و تا روز چهارشنبه به فعالیت خود به صورت خفیف ادامه می‌دهد.

اداره‌کل هواشناسی استان در خصوص بارش باران هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha