۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85468928
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان:

پاکبانان نقش آفرین مدیریت شهری هستند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبر: 85468928
پاکبانان نقش آفرین مدیریت شهری هستند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با قدردانی از پاکبانان و نیروهای فضای سبز شهرداری رشت گفت: پاکبانان در مدیریت شهری نقش‌آفرین هستند و نقش مهمی در رضایتمندی شهروندان دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز سه‌شنبه در آئین تکریم کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری رشت کار پاکبانان و نیروهای فضای سبز همواره در پاکیزه نگه داشتن و زیبایی شهر را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: این نیروهای زحمتکش در تمام ایام سال در سرما ،یخبندان و در گرمای تابستان هموار پای کار هستند؛ تلاشگرانی که از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جان و دل برای زیبایی و پاکیزگی شهر خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان خطاب به نیروهای خدمات شهری اظهار کرد: ارزش کار شما با معیار مادی قابل مقایسه نیست زیرا کار و تلاش شما مردمی است.

وی بیان کرد: نیروهای پاکبان و فضای سبز روزانه کار خود را بدون نقص انجام داده و برای روز بعد نمی‌گذارند؛ به مدیران نیز تاکید می‌شود وظایف خود را تمیز و کامل انجام دهند و کارهای روزانه را به بعد موکول نکنند.

استاندار گیلان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع برای نیروهای پاکبان و سایر فعالان در حوزه خدمات شهری در کنار خانواده‌های آنان اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری به دلیل ارزش کارشان باید در کنار خانواده تجلیل شوند.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از مسئولان شهرداری رشت و رضایتمندی از عملکرد این مجموعه بیان کرد: اجرای پنج تقاطع غیرهمسطح در این شهر از کارهای خوب شهرداری است که اتمام آنها در کاهش بارترافیکی نقش مهمی دارد.

در این مراسم جمعی از کارگران حوزه خدمات شهری شهرداری رشت تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha