مهدوی: اورنوف یک سروگردن از همه خارجی‌ها بالاتر است/ شادی گل استقلالی‌ها نوش جانشان باشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با احترام به تمامی بازیکنان خارجی از جمله عبدالکریم حسن باید بگویم اورنوف یک سر گرذن از تمامی بازیکنان خارجی لیگ بالاتر است.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال ایران امروز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس نمایش خوبی داشت هر چند در برخی از دقایق بازی برای این تیم سخت شد و به سود این تیم نچرخید. اخراج سروش رفیعی خیلی تیم و هواداران را اذیت کرد و آنها را تحت فشار گذاشت اما این اقتدار و شان پرسپولیس بود که در پایان بازی آنها را با یک بازیکن کمتر به عنوان برنده بازی معرفی کرد.

وی در خصوص موقعیت‌های که بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست از دست دادن و تکرار این موضوع در بازی‌های متوالی خاطر نشان کرد: مطمئنا کیفیت زمین‌ها و شرایط هفته‌های پایانی لیگ روی این موضوع تاثیر دارد. اگر دقت کنید گل‌های که در بازی‌های این هفته زده شد چاشنی شانس روی آنها دخیل بود. نمی‌خواهم آنها را زیر سوال ببریم اما گل های که دیدم مثل زیر طاق یا گل‌هایی که به گوشه دروازه رفت، کمی شانسی بود. از طرفی اواخر لیگ بازیکنان به فکر آینده و فصل بعد خود نیز هستند. اگر این بازیکنان قرارداد داشتند داشته باشند مطمئنا شرایط روحی و روانی آنها تغییر می‌کند و با آرامش بیشتری بازی می‌کنند. البته چاشنی بدشانسی و بی دقتی را نیز باید به این موضوع اضافه کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص درخشش اوستون اورنوف عنوان کرد: مطمئن بودم بازیکنان خارجی مثل اوستون اورنوف و جلال‌الدین ماشاریپوف کیفیت بالایی خواهند داشت. با احترام به تمامی بازیکنان خارجی از جمله عبدالکریم حسن باید بگویم اورنوف یک سر گردن از تمامی بازیکنان خارجی لیگ بالاتر است. او تسلط کاملی روی توپ دارد و هرکاری بخواهد می‌کند و اگر دقت می‌کرد دیشب می‌توانست هت‌تریک کند. اگر قرار است بازیکن خارجی به لیگ ایران بیاید باید مثل او و عبدالکریم حسن باشد.

وی در مورد تمدید قرارداد اوسمار گفت: من این مربی را دوست دارم. به عنوان یک تمرین دهنده و مربی به او احترام می‌گذارم اما او نمی‌تواند سرمربی تیمی مثل پرسپولیس باشد. اگر تیم از جام حذفی کنار رفت بخاطر تصمیمات اوسمار بود. جامی که اهمیت زیادی داشت و می‌شد به افتخارات پرسپولیس اضافه شود به راحتی آب خورد در یک بازی که ۲ بار از حریف پیش افتادیم از دست رفت. به نظرم پرسپولیس تغییری نکرده است و این همان چیزی‌ست که از این تیم انتظار می‌رفت و نفراتی هم که به تیم اضافه شدند کیفیت پرسپولیس را بالاتر برده است.

مهدوی: اورنوف یک سروگردن از همه خارجی‌ها بالاتر است/ شادی گل استقلالی‌ها نوش جانشان باشد

بازیکن سابق استقلال همچنین در خصوص بازی دیشب این تیم برابر ذوب‌آهن بیان کرد:‌ استقلال گل زودهنگامی خود که همین موضوع بازی را تحت تاثیر خود قرار داد. با توجه به اینکه استقلال هفته‌ها صدرنشین بود و با وجود برد پرسپولیس فشار روی بازیکنان این تیم زیاد بود و همین موضوع سبب شد آنها اشتباهات زیادی داشته باشند. موضوع حائز اهمیت این است که استقلال با تمام قوا و با همه وجود هدفی که داشت را دنبال کرد و در نهایت به پیروزی رسید. آن شادی گل نوش جان استقلالی‌ها باشد. این تیم هفته صدرنشین بود و برای یک بازی همه چیز را از دست رفته می‌دید پس حق داشتند بعد از این گل شادی کنند.

مهدوی در خصوص اینکه کدام تیم قهرمانی لیگ خواهد شد عنوان کرد: پرسپولیس فوتبال بهتری را نسبت به استقلال ارائه می‌دهد. بازیکنان این تیم و کادرفنی به خوبی در این سالیان با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. این تیم نفراتی را دارد که تجربه سه‌گانه را دارد و بازیکنان جدید و با کیفیتی به این تیم اضافه شده است که لیاقت قهرمانی هستند. هرچند استقلال نشان داد به این راحتی بی خیال صدرنشینی و قهرمانی نمی‌شود. رقابت استقلال و پرسپولیس همیشه متفاوت بوده است. تمامی این اتفاقات به کری و کل‌کل هواداران ختم می‌شود و رقابت این دو تیم باعث می‌شود لیگ ما شکوفاتر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha